3 pași pentru a obține maxim de beneficii prin pagina de Facebook de companie

Aveți website-ul dvs. , sunteți gata pentru afaceri online și tot ce aveți nevoie este să vă folosiți de social media pentru ca lumea să afle despre produsele și serviciile pe care le oferiți. Și de unde să începeți? Bineînțeles, de la Facebook!

“9.600.000 utilizatori de Facebook în România” – în luna noiembrie 2020, conform statisticilor oferite de FaceBrands

Facebook este în continuare site-ul de socializare nr. 1 și este un loc minunat pentru a începe cu strategia ta pentru social media. Evident, în cazul în care vă doriți să vă implicați online aveți nevoie de a face propriile studii de piață și cercetări relevante pentru afacerea dvs. și probabil că vă întrebați de unde să începeți.

În continuare va arătăm primii 3 pași …

#1. Optimizați pagina dvs. de Facebook:

Primul lucru pe care este recomandat să-l faceți este să vă configurati pagina dvs. Facebook dacă nu ați făcut deja acest lucru sau să o optimizați pe cea existentă. Principalele 5 secțiuni pe care să le urmăriți pentru a vă optimiza pagina de Facebook :

Denumirea paginii: pare banal și foarte simplu de făcut, dar multe persoane nu dau atenție acestui prim pas. Denumirea paginii este un element de bază și esențial atunci când vorbim despre optimizarea pentru motoarele de căutare. Numele paginii și adresa web a paginii dvs. Facebook este recomandat să exprime ceea ce oferiți și să fie ușor de reținut de către vizitatori.

Secțiunea Despre: Alocați ceva mai mult timp pentru a completa această secțiune: care sunt produsele și serviciile oferite de afacerea dvs. și care sunt beneficiile pe care potențialii dvs. clienți pot să le obțină. Tot aici puteți adauga link-uri către site-ul dvs., magazinul dvs. online, să adăugați informații despre istoricul afacerii dvs., premii și recunoașteri obținute, mărturii de la clienți.

Date de contact: datele de localizare ale firmei dvs., programul de lucru (dacă este cazul) și, evident, adresa de email și nr. de telefon la care puteți fi contactat.

Descrierea pe scurt: aici asigurați-vă că mesajul ales este remarcabil deoarece acesta apare pe cronologie. De reținut că acesta este limitat la 140 de caractere.

Fotografia de pe coperta: “O poză spune mai mult decât 1000 de cuvinte” – așa că asigurați-vă că fotografia de coperta are designul și culorile potrivite afacerii dvs. și de asemenea transmite un mesaj care îndeamnă vizitatorii paginii dvs. să întreprindă ceva, de ex. să dea “Îmi place” la pagină, să se înscrie la “Newsletter”, să se înscrie la concurs etc.

Adăugați un tab cu captura de e-mail: Acest lucru este pentru avansați, dar există o mulțime de moduri prin care puteți realiza acest lucru. Contactați-ne și vă vom recomandă varianta optimă pentru pagina dvs. Facebook.

Cu siguranță va doriți să va asigurați că și restul paginii dvs. este optimizat.

De aceea am creat pentru dvs. un formular de verificare în 11 puncte care să va ghideze să obțineți o pagină de Facebook profesionistă pentru afacerea dvs. Completați formularul de mai jos cu adresa dvs. de email și pagină de Facebook și va vom trimite o analiză personalizată și recomandări de optimizare pentru pagină dvs. Facebook și pentru afacerea dvs.

#2. Obțineți primii 100 Fani pentru pagină dvs. de Facebook:

Acum aveți nevoie de o dovadă socială!

Vă sugerăm să începeți cu piața dumneavoastră caldă, dacă este posibil. Aceștia sunt oameni care vă cunosc deja și au încredere în dvs. Nu contează dacă ei nu vor cumpăra de la dvs., în schimb ei vor putea face indirect recomandări către afacerea dvs. Invitați-vă prietenii și familia să aprecieze pagina dvs.

Câteva sugestii:

Trimite-ți un email către toți prietenii dvs.. din agendă și invitații să vă viziteze pagina dvs. de afaceri online și să o aprecieze. Spuneți-le totodată ce vor obține dacă vor fi fanii d-voastră.
Rulați o campanie publicitară pe Facebook. În funcție de cuvintele cheie țintă puteți obține rapid și cu un buget restrâns primii 100 de fani. Vă recomandăm să apelați la cineva care a făcut deja acest lucru pentru ca banii dați pentru anunțurile publicitare să fie o investiție și nu o cheltuială!
Treceți adresa paginii dvs. de Facebook pe toate materialele publicitare pe care le folosiți off-line: cărți de vizită, broșuri, flyere, imprimate.

#3. Conectați website-ul dvs. direct la pagina de Facebook

Cel mai simplu mod de a face acest lucru este de a avea un blog și de a a scrie articole, de a publica poze despre produse și diverse evenimente etc. Dacă pozele nu sunt sugestive, luați în considerare și învestirea într-o fotografie de calitate sau grafică care să transmite ideea de produs. Dați posibilitatea vizitatorilor site-lui dvs. să interacționeze, să lase un comentariu, o întrebare sau să distribuie pagina dvs. mai departe.

Acum este rândul dvs. !

Sunteți mulțumit de pagina d-voastră. de Facebook? Doriți să obțineți mai mult și nu știți de unde să începeți? Completați formularul de mai jos și vă vom oferi gratuit o analiză a paginii dvs. de Facebook și o strategie personalizată pentru afacerea dvs.

Spune-le prietenilor
Facebook
WhatsApp
Email
Twitter

Alte articole